www.maral.ideaboard.net
www.maral.ideaboard.net
www.maral.ideaboard.net
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
AnasayfaKapı*Latest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
En son konular
» Asena Bozkurt Azerbaycan Bayragi Bayrak Ayyildiz Resimleri
Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi I_icon_minitimeC.tesi Ekim 03, 2015 12:31 pm tarafından AyMaRaLCaN

» Sedef Güneş Yanımda Sen Olmayınca
Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi I_icon_minitimePtsi Mayıs 04, 2015 2:23 pm tarafından AyMaRaLCaN

» BEDAVA SITELERIN SORUNU BITMEZ NEYSE...
Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi I_icon_minitimeSalı Nis. 21, 2015 11:15 am tarafından AyMaRaLCaN

» Yıldırım Yıldızdoğan Asenam
Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi I_icon_minitimeSalı Nis. 21, 2015 11:10 am tarafından AyMaRaLCaN

» Ahmet Şafak Türk Milletine Mektup 2014 Genç Türk Haykırış
Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi I_icon_minitimeSalı Nis. 21, 2015 11:07 am tarafından AyMaRaLCaN

» Ahmet Şafak Sevdalı Çocuklar Marşı 2014..GENCTÜRK HAYKIRIS.
Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi I_icon_minitimeSalı Nis. 21, 2015 11:06 am tarafından AyMaRaLCaN

» Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak
Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi I_icon_minitimeSalı Nis. 21, 2015 11:04 am tarafından AyMaRaLCaN

» Grup As - Sabret Sevdam
Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi I_icon_minitimeSalı Nis. 21, 2015 11:02 am tarafından AyMaRaLCaN

» DUR GİTME...
Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi I_icon_minitimeSalı Nis. 21, 2015 11:00 am tarafından AyMaRaLCaN

En bakılan konular
Asena Bozkurt Azerbaycan Bayragi Bayrak Ayyildiz Resimleri
Anlamli Sözler Arsivi Özlü Sözlü Resimli Harika Süper Sözler.
Komik Yazılı Resimler
ÜLKÜCÜ DERLER BIZE
Genç Türk Haykırış
kafkas resimleri
Ayyildiz Üc Hilal Gifleri
Azerbaycan atasözleri
YAKARIM ŞU DÜNYAYI DA TEK TÜRKÜ EZDİRMEM Reis Abdullah ÇATLI'
REHBER KURAN HEDEF TURAN
Similar topics
Kimler hatta?
Toplam 63 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 63 Misafir

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 182 kişi Perş. Eyl. 19, 2024 1:45 pm tarihinde online oldu.
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama

 

 Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
AyMaRaLCaN
Admin
AyMaRaLCaN


Mesaj Sayısı : 2875
Tecrübe Puani : 4634
Aldigi Tesekkürler : 15
Kayıt tarihi : 20/12/13

Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi Empty
MesajKonu: Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi   Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi I_icon_minitimeCuma Ocak 10, 2014 1:41 pm

Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi





Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi Dogru-anahtar-kelime-basari-demektir





Bir Anahtar Kelimenin Değeri Nasıl Belirlenir




Bir anahtar kelime web sitenize ne kadar mal olur? Eğer bir çevrimiçi ayakkabı mağazanız varsa, ziyaretçilerin “kahverengi ayakkabılar” veya “siyah botlar” aramalarından hangisiyle daha fazla satış yaparsınız? Ziyaretçilerin arama motorlarına yazdığı anahtar kelimeleri genellikle webmasterlar görebilir ve anahtar kelime araştırma araçları bu bilgiyi bulmamızı sağlar. Yine de, bu araçlar, bu aramalardan elde ettiğimiz trafiğin değerini bize doğrudan gösteremezler. Bir anahtar kelimenin değerini anlamak için, kendi web sitelerimizi anlamamız, bazı hipotezler ortaya atmamız, deneme ve tekrar yapmamız gerekir klasik internet pazarlama formülü bu şekildedir.
Bir anahtar kelimenin değerini belirlemek için temel bir işleyiş:
Kendinize sorun…




Anahtar kelime web sitenizin içeriğiyle alakalı mı? Kullanıcılar, bu anahtar kelimeleri kullanarak arama yaptığında, sitenizde aradıkları şeyi bulacaklar mı? Buldukları şeyden memnun kalacaklar mı? Bu trafik, maddi karşılığa veya kuruluşunuzla ilgili diğer hedeflere ulaşacak mı? Eğer tüm bu soruların cevabı açıkça bir “Evet”se, devam edin…
Önde gelen arama motorlarında terimi/kelime grubunu arayın




Anahtar kelimenizde, hangi web sitelerinin sıralamaya girdiğini anlamak, rekabet için size değerli öngörüler kazandırır ve aynı zamanda bahsi geçen terim için sıralamaya girmenin zorluğunu olduğunu gösterir. Organik sonuçların üstünde ve sağ tarafında arama reklamları var mı? Genellikle, birçok arama reklamı olması, yüksek değerde bir anahtar kelime anlamına gelir ve organik sonuçların üstünde birden fazla arama reklamı, yüksek karlı ve doğrudan geri dönüş eğilimli anahtar kelime demektir.
Google AdWords’te ve/veya Bing Adcenter’da anahtar kelime için bir kampanya örneği satın alın




Eğer sayfanız anahtar kelimede sıralamaya girmiyorsa, her şeye rağmen dönüşlerinin ne kadar iyi olduğunu görmek için “test” trafiği satın alabilirsiniz. Google Adwords’te, “birebir eşleşme”yi seçin ve trafiği web sitenizdeki ilgili sayfaya yönlendirin. Gösterimleri ve geri dönüş oranını en az 2-300 tık boyunca ölçün.
Edindiğiniz verileri kullanmak, her bir anahtar kelimenin tam değerini belirlemek.




Örneğin, arama reklamınız 5,000 gösterim aldı, 100 ziyaretçi sitenize geldi ve 3’ü toplam 300$ kâra (ciro değil!) dönüştü, bu anahtar kelime için tek bir ziyaretçi işletmenize 3$’a mal oldu. 24 saatteki bu 5,000 gösterim, 1. sıradaki sıralama ile (Daha fazla potansiyel tıklanma oranı için SEO çalışmasına bakın) her biri 3$ olan veya yıllık 1-2 milyon dolara mal olan, günlük 900-1800 ziyaret anlamına gelen %18-36 arasında bir tıklanma oranı meydana getirdi. İşletmelerin arama pazarlamacılığına bayıldıklarına ne şüphe!
Anahtar Kelime Rekabetinde Uzun Kuyruğu Anlamak




Online ayakkabı mağazası örneğine geri dönersek, “ayakkabılar” anahtar kelimesinde 1. sırada bulunması harika olurdu değil mi ? Yoksa olmaz mıydı?
Günlük 5,000, hatta 500 araması olan anahtar kelimelerle uğraşmak harikadır, ama gerçekte bu “popüler” arama terimleri aslında internette arama yapanların %30’undan azının gerçekleştirdiği aramalardır. Kalan %70 ise aramanın “uzun kuyruk” diye tabir edilen kısımda kalıyor. Uzun kuyruk, herhangi bir günde birkaç kere yapılan yüz milyonlarca benzersiz aramayı kapsar, ama birlikte ele alındığında, arama motorları aracılığıyla, bilgi için yapılan talebin büyük çoğunluğunu kapsar.
Başka bir ders; arama pazarlamacıları sık sık, uzun kuyruk aramalarının dönüşlerinin daha iyi olduğunu öğrendi, çünkü bu insanları daha sonra satın alma/iletişim bölümlerinde yakaladılar. “Ayakkabılar” aramasını yapan bir kişi muhtemelen araştırıyordur ve satın almaya hazır değildir. Diğer taraftan, birisi “41 numara Air Jordan’ın en uygun fiyatı”nı arayan birisi neredeyse cüzdanını açmıştır!




Arama rekabeti eğrisinin önemini anlamak. Sağ tarafta, örnek bir anahtar kelime rekabet eğrisi yaptık, küçük miktardaki arama sorguları daha fazla miktarda trafik yolluyor, ama diğer yandan az aranan terimler ve kelime gruplarının hacmi arama yönlendirmelerimizin esas kısmını oluşturuyor.
Fiyat düşüşünü en iyi tahmin edenler bile optimizasyon süreci ve yatırım geri dönüşümü hesaplamasına karşı başarısız olmuştur. Arama motoru optimizasyonu durmadan deneme yapmayı, deneyim edinmeyi ve gelişmeyi gerektirir. Hatırlayın, SEO’nun genel olarak en yüksek geri dönüşlü pazarlama yatırımı olmasına rağmen başarıyı ölçmek, işleyiş için hala çok önemlidir.



Kaynak: http://www.seocu.com/anahtar-kelimen...i-ve-secilmesi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://maral.yetkin-forum.com
 
Anahtar Kelimenin Değerinin Belirlenmesi ve Seçilmesi
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Anahtar kelimeler KEYWORDS
» Anahtar Kelime Öneri Araçları
» Anahtar kelime bulma, Adwords başarısı için çok önemli

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
www.maral.ideaboard.net ::  :: Google Optimizasyon-
Buraya geçin: