Twiter’da TT Olmak Ne Demek?
Twitter’ da TT (trend topic) yani en çok konuşulan konu olmaksa sosyal medyada büyük dikkat çekmeyi garantiliyor. Tüm dünyada isminizi konunuzu görmeyen kalmıyor. Artık haberler bile twitterın TT listesinden bahsetmeden bülteni kapatmıyorlar. Bu derece bir güce sahip olmak ve herkesçe konuşulmak reklam dünyasının da ilgisini elbette çekiyor. Twitter’da reklam vermekse biraz pahalı. Öncelikle sponsorlu trendler, sponsorlu tweetler ve sponsorlu hesaplar olarak 3′ e ayrılan bu ürünlerden birini seçiyorsunuz. Reklam amaçlı tweet ve hesap için 10 bin dolara yakın para ödemeniz gerekirken, gün boyu TT olmak için en az 15 bin dolar ödeme yapmanız gerekiyor.
Reklam gücünün ve büyük kitlelere ulaşmanın çok kolayca sağlanabildiği twitterda reklam vermek için bu paralara değip değmeyeceğine karar vermeyi ise şirketlere bırakıyoruz. Fakat birçok markanın çoktan sıraya geçtiğini de belirtelim. TT olmak sadece ürününüzü ya da kampanyanızı tanıtmıyor, insanlar ilgisini çekerek o konuda tweet atmalarını da sağlıyor. Tüketicinin fikrini görebildiğiniz gibi gösterilen ilgiyi de kolayca takip edebilirsiniz.